2018. augusztus 17. péntek

Chatbox (összes bejegyzés)


Kazan beküldve 22 órája .
Sziasztok!
Most regisztráltam itt nálatok (barátom ajánlására).
Úgy gondoltam hasznos információkra tehetünk itt szert, mivel nekem egy 3 ajtós 2001-es Focusom, páromnak pedig egy felnőtt korban lévő Escortja van. Bízom benne, h akár mi is tudunk pár hasznos tanáccsal szolgálni nektek. smiley_blink

Szeretnék teljes jogú tag lenni a Clubban.

Köszönöm!
PushyG beküldve 2 hete .
Üdv!
Minden bizonnyal a biztosíték tábládban lesz a hiba. A leírt jelenségek alapján vagy a gyújtás relé, vagy a gyújtás relé előtti dióda a felelős.
Lucifer beküldve 2 hete .
Sziasztok. Köszönöm a befogadást. Van egy Ford Orion. 1993-as 1.8 benzines autóm. Oly problémám lenne vele hogy nehezen melegszik fel a motor. De ha fel is melegszik akkor hamar le is hűti. Kérdésem az lenne hogy egy termosztát csere megoldja a problémát. Köszönöm
Szocske beküldve 2 hete .
Sziasztok!Először is köszönöm a befogadást!Nem rég vásároltam egy 1996-os 1.3-as escortot.Egyik percről a másikra eltűnt róla a gyújtás.Az önindító és a vészvillogó működik,de semmi más!Tudnátok segíteni?
Poldo89 beküldve 1 hónapja .
Sziasztok!
Keresek Rs 2000-es escorthoz bal oldali ködlámpát.
Valaki esetleg tudna?
Válaszokat köszönöm
Redgie beküldve 1 hónapja .
PushyG!
Köszönöm szépen a jó tanácsot meg fogadom mert igazad van!!
PushyG beküldve 1 hónapja .
Cromaxnál 10-11e-ért van, a Bárdinál meg 14-18eFt között a teljes ár, amit klubkártyával majdnem féláron megkaphatsz..
PushyG beküldve 1 hónapja .
Két féle átmérő lehetséges. Melyik kellene? Nem lenne jobb új? A fék komoly dolog... Ha nem szabályoztatod fel, akkor kifejezetten veszélyes is lehet. Felszabályozás után meg már majdnem vehetnél újat is...
Redgie beküldve 1 hónapja .
Sziasztok!
98.as escorthoz keresek jó állapotú fék dobot,lehetőleg bp -en
Előre is köszönöm szépen
PushyG beküldve 1 hónapja .
@zigi: És a beindítási brobléma is megoldódott?
PushyG beküldve 1 hónapja .
@Hegehege: Kérlek olvasd el a felső menüsorban a rovatokat. Azok valójában Angelus cikkei az alapjáratról. Ha azok alapján sem tudod orvosolni, akkor nyiss egy topikot a fórumban és vesézzük ki ott.
Hegehege beküldve 1 hónapja .
Sziasztok! 99. évjáratú 1,6 benzines zetek motoros a kocsim. Az utóbbi időben az alapjárat nagyon egyenetlen lett, mi okozhatja azt a jelenséget?

Zigi beküldve 1 hónapja .
Sziasztok! Köszi a segitséget,a hiba forrását megtaláltam,a fordulatmérö elektromos vezetékén voltak a szálak összetekeredve és a szigetelés levolt szakadva és ez okozta a zárlatot!
PushyG beküldve 1 hónapja .
@Zigi: A hibát ott kell keresni, ahol utoljára javítva volt. Valószínűleg oda lett csípve valahol egy kábel, vagy megsérült és hozzáér valamihez. Ezt távolról nem fogjuk tudni orvosolni. A biztosíték kioldása mentén lehet gondolkodni. De meg kellene nézni konkrétan a biztitábla fedelén, hogy mihez tartozik ez a biztosíték, mert én sajnos csak ellentmondó infókat találtam...
Zigi beküldve 1 hónapja .
Sziasztok! Én mind egy frissen regisztrált tag,már is a segitségeteket szeretném kérni! Ehy 98 as kiadásu escortom van 1.4 es motorral (benzin) Kuplung szett csere után az auto nem indul, inditáskor siri csönd a motortérben! A 13 számu biztositékot több alkalommal is kivseréltem,de valami zárlat keletkezhetett mert minden alkalommal kicsapta,ebben kérném segitségeteket, elöre is köszönöm! victory
sammysociety beküldve 1 hónapja .
Én azt vallom, hogy egy megbízható autószerelő, lakatos, fényező -ért messzebb menni érdemes, ezért nem feltétlenül kell helyben gondolkodni.
Redgie beküldve 1 hónapja .
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, szeretnék a 4. kerületben találni egy munkájára igényes és korrekt áron dolgozó autószerelőt,ha valaki tud ajánlani egy ilyen szerelőt annak előre is köszönöm szépen!!
Poldo89 beküldve 1 hónapja .
Sziasztok!
Keresek Rs 2000-es escorthoz bal oldali ködlámpát.
Valaki esetleg tudna?
Válaszokat köszönöm.
PushyG beküldve 1 hónapja .
Ha maradt még kérdésed, keress bátran. Én végig jártam ezt az utat, egészen onnan, hogy az MK7-es CFI-s 1.3-asomba MK5-ös műszer volt ideiglenesen bele próbálva közvetlenül a gyújtásjelről meghajtva utánépített szupresszoron keresztül, egészen a "gyári" megoldásig. Természetesen alap gépem volt, úgyhogy nem volt kábel gyárilag...
PushyG beküldve 1 hónapja .
Értelem szerűen dízelből származó műszer egységet nem rakhatsz be benzinesbe...
PushyG beküldve 1 hónapja .
Ja, és a műszer egység műanyag háza nem egyforma, tehát kompletten kell cserélni. De lehetőleg úgy, hogy a saját műszer egységeden lévő fólián szegecselt ellenállás/dióda kombó azonos legyen, vagy át kell helyezned, mert az adja meg a generátor gerjesztési értékét, azaz a töltést. Ha nem így teszel, megbolondítod az elektromos rendszeredet!
PushyG beküldve 1 hónapja .
Ebből következően 2 kérdésre kell választ kapni: 1. Milyen autóból származik a fordulatszámmérő? EEC4+EDIS4-esből, vagy EEC5-ösből. 2. Milyen a Te autód ugyanezen szempontból?
Lehetséges kimenetelek. Annyit mutat, mint a valóság vagy fele annyit mutat, vagy 2-szer annyit mutat.
És akkor ne keverjük ide, ha dízelből származik, mert annál meg a generátor csillag pontja van kivezetve és a fordulatszámlálóra kötve.
Remélem nem ment el a kedved... smiley_blink
PushyG beküldve 1 hónapja .
2 féle műszer van. A kettő között "csak" 2-szeres kijelzésbeli eltérés van. Ugyanis az egyik féle a 2-2 henger jeléből az egyik 2 jelét számolja, míg a másik féle mindkettő 2-2 henger gyújtásjelét összeadva számolja. Nos. Ha CFI-s 1.3-asod van EDIS4 gyújtás modullal, akkor annak a fordulatszám kimenete 2 hengeré. Ha viszont EFI-s 1.3-asod van EEC5-ös motorvezérlővel, ami tartalmazza a gyújtásvezérlőt is, akkor mindkettő 2-2 henger gyújtásjele összeadva jön ki az EEC5 fordulatszám kimenetén.
sammysociety beküldve 1 hónapja .
Szerintem simán bemegy az 1,3ba is, mintha a csati is meglenne hátul. Hacsak nem full alap mert akkor námi átkötéssel gondolom. De már régen volt, nem emlékszem smiley_blink
KrcKrisz beküldve 1 hónapja .
Sziasztok klubosok ...kinek van tapasztalata vagy ki tudja hogyan tehetnék be fordulatszám mérőt a kis autó helyére (az óra már mondjuk hogy meg van ) 97 1.3 mit hova kössék vagy egyáltalán lehet e .válaszokat köszönöm ...... az Escort legyen veletek
Spike beküldve 1 hónapja .
Sziasztok segitsetek ha tudtok némi infó kellene.Vettem egy 3 ajtós 1.8 benzines escortot.most lenne aktuális a műszaki de nem akarják levizsgáztatni mert van rajta szárny és hátul is tárcsa fék van.Mit csináljak hogy átmenjen a vizsgán? Igy tökéletes.
Bla82 beküldve 2 hónapja .
@PushyG: Köszönöm az infót! Akkor marad bent a 88-as, nem cserélem megint. Méretileg minden ugyan az (magasság, átmérő) csak hőfok eltérés van.
PushyG beküldve 2 hónapja .
@campuis: Egyértelműen biztosítéktábla hiba. 1 évig szenvedtem a sajátommal, mire rájöttem. Sajnos ki kell venni a biztitáblát, kivenni a műanyag házból, átvágni az oldalán lévő átkötéseket, és széthajtani a 3-ba hajtogatott panelt. MINDEN forrpontot átforrasztani legalább 150W-os pákával, gyantás ónnal (néhány ezer forrpont). Komolyan nincs más megoldás. Ezt vagy megcsinálod magadnak, vagy semmi. Nem tudsz annyit fizetni egy autó -villamosságisnak, hogy ezt megcsinálja.
PushyG beküldve 2 hónapja .
Üdv!
Nem lesz gond, csak kétséges, hogy méretben (átmérő) megfelelő lesz. Elvileg különbözik. A magasabb hőmérséklet a környezetvédelmi normák miatt van (a CFI-is J6A is Euro2-es, 88-as termosztáttal). Viszont, ha kicsi tömítetlenséged van a vízkörben, azonnal felforr a vized 92 fokról (valójában nyomás alatt van a rendszer, azért nem forr fel).
Bla82 beküldve 2 hónapja .
Sziasztok! Termosztátot kellett cserélnem. Alvázszám/motorszám alapján kértem a Bárdinál ahol 88 fokosat adtak. Cserénél szembesültem vele, hogy ami benne volt az 92 fokos. Szerintetek lesz belőle baj ha az alacsonyabb hőfokú marad benne vagy cseréljem inkább ki 92-es re. A moci 1.3 EFI, J4B kóddal. Válaszokat előre is köszi mindenkinek!
      >>